DOTAZNÍK KAPELA A.V. SE PŘEDSTAVUJE
Dotazník strejdy Čůča jako bonus v sérii
dotazníků členů kapely Ády Vitáčka.
Scéna – vánoční speciál
http://kidsandheroes.com/rozhovory/scena-36-vanocni-special-127/
Jako poslední letošní díl jsme pro vás
připravili VÁNOČNÍ SPECIÁL! O tom jak slaví Vánoce, co poslouchají za muziku u
stromku nebo co byl nejšílenější dárek, který dostali, jsme si povídali s
Petrem Hoškem z Plexis, Štěpánem z N.V.Ú., Pavlem z PHR, P.P. Cvokem z Totáčů,
Rafanem a Bořkem z E!E!
Report – 25 let Plexis (6. 11. 09)
Martin Višňa, http://musicserver.cz/clanek/28018/25-let-Plexis-KC-Vltavska-Praha-6-11-2009/
Punkový nezmar Petr Hošek oslavil se svými
kumpány před nabitým sálem pražského KC Vltavská čtvrtstoletí Plexis. Zároveň předkřtil
nové CD kolegů NVÚ, zazpíval si se Zakázaným ovocem a nakonec se po hymně
"Blitzkrieg Bop" nechal nést na rukou rozvášněného davu …
Bedna.TV – Zkušebny: Plexis
Skupina Plexis patří k tomu nejlepšímu, co naše
punková scéna může nabídnout. A protože právě dokončují další desku, navštívili
jsme je ve zkušebně přímo při práci na ní. Dlouhých 25 let uběhlo od doby, kdy
frontman a zakladatel punku v Čechách Petr Hošek alias Mucho založil skupinu
Plexis a vnesl do tuzemských komunistických vod trochu té anarchie a dobře
míněného zmatku. Ani dnes, po tisícovkách odehraných koncertů, neztrácí kapela
na své výbojnosti a stále oslovuje publikum s áčkem v kruhu na zádech. Punk is
not death, pravil klasik. Ale Vy se přesvědčte sami.
Link na díl Plexis: http://www.bedna.tv/VIDEO2e97137c81c467f1dd3e2798d2e918e8
REPORT –
TŘI SESTRY 24 LET OPEN-AIR (15. – 16. 5. 09)
Martin Višňa, http://musicserver.cz/clanek/25945/Tri-sestry-24-let-Open-Air-koupaliste-Dzban-Praha-15-16-5-2009/
... Z poloviny naplněný areál stejně očekával
hvězdy večera, dvě nejstarší fungující české punkové kapely, Plexis a Visací
zámek. Prvně jmenovaní se do nástrojů opřeli naplno hned od začátku, což
samozřejmě nenechalo lidi pod pódiem chladnými. V polovině plexisího vystoupení
frontman Visáčů Hony Haubert pokřtil po devíti letech novou desku Plexis,
výběrovku největších hitů za pětadvacet let od prvního koncertu kapely. Zároveň
byly také naživo představeny tři nové písně, které se na bestofce nacházejí.
Dle zaslechnutých názorů jsou to trochu jiní Plexis, než které příznivci znají.
Zato novinka Visáčů, song "Prezident je buzna", byla přijata nejlépe,
jak jen mohla. Dokonce prý volal někdo z Hradu, ať se ti divočáci na pódiu
uklidní. V té době jsem už ovšem areál opouštěl, abych se důkladně připravil na
druhý den ...
Lord.Alex, http://www.punk.cz//index.asp?menu=3&record=9302
... Pak měli hrát Plexis, na které sem si
koupil pivko a šel si je poslechnout. Překvapil mě Zdenál, že zde byl, ale jen
dobře, řekl sem si. Zvuk byl víceméně průměrný, takový klasický syrový ve stylu
"ono to nějak dopadne, hlavně, že nahlas a rychle" jak říká předseda
čuráků Dugan:-) Nicméně jsem od kapely slyšel už o dost lepší vystoupení...
koncert byl i na punkové poměry celkově hodně průměrný, Mucho tomu zpěvu moc
nedával, zvuk průměr, Zdenálova kytara nebyla prakticky slyšet, a tak mě to ani
moc nebavilo.... Nicméně lidi pařili, i když si myslím, že ti, co pařili, by
tak činili, ikdyby tam hrála muzika z kazetáčku (což se prakticky potvrdilo o
hodinu déle). Nové tři songy od Plexis jsem očekával se zvědavostí, ale byl sem
jimi velmi zklamán. Hudebně zcela nevýrazný songy, ničím nápadité, textově
velmi slabé, bída. Zpívat v refrénech "Co čumíš jako péro z gauče",
nebo "My pijeme pívo..", no, nevím pánové, ale tohle je natočený prostě
jen proto, aby něco bylo, tohle je totiž jen za účelem kvantity, nikoli
kvality. Zklamání.
Report – Plexis, Prohrála v kartách a obří
broskev ve vagonu 23. 2. 09
Další
krátká přestavba a přišlo konečně to, na co sem se nejvíce těšil. Kapela Plexis
působí na scéně již čtvrt století a za tuhle úctyhodnou dobu se zaryla mnoha
punkáčům hluboko pod šedou kůru mozkovou. Nic proti předchozím kapelám, ale pro
mě tohle bylo prostě jiný kafe, uplně jiná soutěž. Punk je mi blízký, mám ho
rád a Plexis jsou pro mě doslova srdeční záležitostí. Publikum bylo asi stejného
názoru, protože na kluky se řvalo, jásalo a pogovalo zdaleka nejvíce.
Koncert
to byl celkově parádní a to nejen díky skvělému vystoupení Plexis. Vagón byl
plný nadšených lidí kteří opět ukázali, že ne každý to má v hlavě vypatláno
tak, že je mu jedno, co se v současnou dobu okolo “zapomínání” na minulé režimy
děje.
Ze života punku – Vzpomínky na český punkrock
seriál časopisu Report (pro zobrazení naskenované dvoustrany klikněte
na modrý název části )
I |
Report 10/07 |
|
II |
Report 11/07 |
|
III |
Report 12/07 |
|
IV |
Report 1-2/08 |
|
V |
Report 3/08 |
|
VI |
Report 4/08 |
|
VII |
Report 5/08 |
|
VIII |
Report 6/08 |
|
IX |
Report 7-8/08 |
|
X |
Report 9/08 |
Z poličského rockoupání 08
(autorem Tomáš Kouřil, www.abysszine.com)
... Pro někoho byli ARAKAINI jistě hlavní
hvězdou, pro mě jen další kapelou hrající styl, co neposlouchám. PLEXIS bohužel
také. O to hůř, že si tito punkoví harcovníci přizvali na pódium jednoho
z fanoušků, který jim svým totálně falešným hlasem zkazil vystoupení, pro
mě už tak předem ztracené. Nicméně lidi se bavili, pro punkovou část publika
jistě klasika. Já jakožto neposluchač a nefanda nebudu tuto na můj vkus příliš
jednoduchou hudbu nějak víc rozpitvávat a nechám na někom z fandů, aby do
diskuse napsal svůj dojem. ...
Zprávy Českého rozhlasu 25. června 2007 – zpráva
týkající se Trutnov open air festu:
Pořadatelé hudebního festivalu v Trutnově
nevědí, zda na něm nechají vystoupit Václava Neckáře, s nímž počítali jako s
jednou z hvězd letošního ročníku. Podle informací pondělních Lidových novin
Neckář devět let spolupracoval s komunistickou Státní bezpečností (StB),
evidován jako důvěrník s krycím jménem Bacil. "Estébáci tady
nehrajou," řekl ČTK organizátor festivalu Martin Věchem, který chce
každopádně požádat zpěváka o vyjádření. Podle Lidových novin však Neckář odmítá
o spolupráci s StB hovořit. Vysvětluje to svými zdravotními potížemi. Po
mozkové příhodě z roku 2002 mu prý dělá potíže udržet při rozhovoru
koncentraci.
Pořadatelé přehlídky podle Věcheta nejprve dají
Neckářovi možnost vysvětlit celý případ ve "festivalovém samizdatu",
který každoročně vydávají. "Podobně jsme to udělali v případě Petra Hoška z
kapely Plexis, který to však bohužel odmítl. Plexis tady proto nehrajou,"
uvedl Věchet.
Festivalové noviny v minulých letech připomínaly i další hudebníky nařčené ze
spolupráce se StB, které proto do Trutnova k účasti na festivalu nezvou;
například písničkáře Jaromíra Nohavicu, Františka Horáčka známého pod
pseudonymem Jim Čert či frontmana Žlutého psa Ondřeje Hejmu.
Na programu letošního ročníku je kromě
vystoupení Neckáře a jeho kapely Bacily také set Marty Kubišové, o které podle
Lidových novin Neckář StB informoval. Pořadatelé letošní jubilejní 20. ročník
festivalu věnovali "náčelníku" Václavu Havlovi. Bývalý prezident má
nedaleko festivalového areálu chalupu a patří k jeho pravidelným návštěvníkům.
Cibulka.com: Nejdříve jsem se zhrozil, když
jsem vloni v Reflexu (36/98,autor Milan
Tesař) spatřil barevnou fotku člověka (v
databázi MV není) a našel rozhovor s ním. (Petr "Sid" Hošek, šéf kapely
Plexis). Je to punker,
který kdysi žil se zpěvačkou Bárou Basikovou a který
na jaře v roce l988 odevzdal
estebákům informace a písemnosti
o tom, že punkový časopis Attack vydává Maraczi pod jménem
Pepíno. (Podle Václava
Žufana, signatáře Charty 77, jenž byl členem redakční rady
předlistopadového Attacku. Zatčen jsem
byl poté u Václaváku na pěší zóně, na Barťáku mě dusili čtyři hodiny).
O vystoupení Plexis na Trutnově 2004
Exkluzivní comeback Plexis měl původně ozdobit
výhradně Trutnov, nakonec se o pár týdnů dřív radovali českobrodští. A Rock for
People se po hříchu dočkal i kvalitnějšího vystoupení. V Trutnově si Hošek
a spol. na pódium odskočili od pípy a podle toho koncert vypadal. Soukromou pípu
zřejmě schovával pod pultem i zvukař, z reproduktorů se totiž linul jen
těžko identifikovatelný halas.
ANONCE
CD ANARCHY! V REPORTU 3/2002 – Plexis zastoupení peckou Už mi to kroutí
nohy
I Česko má své punkové legendy, z nichž
vůdčí roli hrají bezesporu Plexis a český Vicious petr Sid Hošek. Aktuální
album je přitom nejvyzrálejší a nejúdernější v celé diskografii, duch
Ramones v něm dýchá jako lokomotiva. I proto jsme vybrali tuto coververzi
z dílny zmíněných newyorských klasiků.
Avízo o Plexis na IX. BluePop Fesztivál
v Budapešti
(http://underground.pcdome.hu/cikk.php?id=828)
A megszakításokkal ugyan, de 1986 óta létező
Plexis az egyik legnépszerűbb cseh punk zenekar. A kommunista idokben
betiltották oket, és ennek is köszönhetoen olyan hírnévre tettek szert, hogy a
rendszerváltás után megjelent első lemezükből 70.000 darab fogyott el. A
zenekar '92-ben a legendás Ramones elozenekara volt Prágában, de játszottak már
a NOFX, a Terrorgruppe, az Exploited, a UK Subs, a Faith No More, sot, a
Prodigy elozenekaraként is, ez utóbbi stadionkoncerten mintegy 45,000 ember
elott. Eddig 5 lemezük jelent meg, Csehországon kívül játszottak már
Svédországban, Norvégiában, Dániában, Svájcban és Lengyelországban is.
Műsorukban szerepelnek Toy Dolls és Ramones feldoglozások is. A zenekar
Magyarországon december 8-án mutatkozik be, a IX. BluePop Fesztivál alkalmából
a Bem Rockparton.
Z ROZHOVORU
SE ZÓNOU A (24. 1. 2001)
... Ďalšia otázka smeruje najmä na Leďa. Čo ty na
to, že tvoji obľúbenci Plexis (stará česká punková kapela, ktorá chvíľu hrala
čosi ako Guns N´ Roses a neustále vedie so Zónou A mediálnu minivojnu - pozn.
red.) sa už vrátili k punkrocku?
- Leďo:
"Nič mi to nehovorí tá kapela. Nikdy som ich nemal rád a nikdy ich ani rád
mať nebudem. Neviem, čo mám k tomu povedať. Oni sa vrátia k bársčomu. Na budúce
budú zase nejaká heavy metalová kapela. Nás zaujímal aj osud ostatných
bratislavských punkových kapiel, pretože v minulosti boli personálne častokrát
prepojené so Zónou A.“
UK
Subs, Plexis, TV Smith v Akropoli 17. 11. 2000
(autorem František Kováč, převzato z: http://www.frantisekkovac.com/reporty/plexisuksubstvsmith171100.htm
)
Signifikantní to datum. Nebýt Listopadu a
Sametové revoluce vůbec, šance, že by kapely jako Plexis v této zemi vydávaly
oficiální nosiče, by byla menší než mizivá. O možnosti pozvat si co regulérní
hosty a kmotry v jedné osobě
imperialistické živly zpoza kanálu
Prvním gratulantem byl ”country-punker” TV SMITH. Někdejší člen klasické
sestavy The Adverts, party která mělo do dění okolo památného roku 1977 také co
říct. S nefalšovaným punkovým drajvem (i image) ze sebe vyřvával nejen své
sociální frustrace pouze za doprovodu akustické kytary. A dělal to setsakra
dobře, až se mi srdíčko ozvalo. Co víc, v okamžiku, kdy se produkce začínala
díky absenci doprovodných nástrojů stávat hudebně monotónní (neplatí na texty,
ty osobitými myšlenkami a názory sršely) zapnul Smith malinkatý sequencer
schovaný za odposlechem a bylo po žížalkách. Kdo zaplněnou Akropolí vykřikoval
cosi jako “Fuck off country!”, nepochopil, bohužel, vůbec nic.
Hlavním bodem programu pak byl samozřejmě
koncert samotných PLEXIS, kteří poté
co oslavili patnáct let své existence nahráli zbrusunové album Už mi to kroutí
nohy (Globus), jež fanoušci měli možnost zčásti ochutnat už při letních
festivalech. Novinkou byla přítomnost DJ Victoriuse, který během koncertu
scratchoval přímo do živě hraných skladeb (škoda, že nebyl moc slyšet i během
pauz). Kromě klasických pecek zazněla samozřejmě i řádná porce novinek ze
zmíněného disku, který přímo na pódiu vlastnoručně zalil zpěvák poté
vystoupivších U. K. Subs Charlie Halper. Byla to pohoda, byla to zábava. Co
víc?
Setlist: Manyžer, Mejdan v ulicích, Sid Vicious
byl nevinej, Už toho mám dost, Pidilidi, To, Los Vobos De Mucha, Šlehačka do
držky, Půlnoční rebel, Už mi to kroutí nohy, Špek, Tralala Song, Magor Eda,
Marihuáš, Svět jsou jen bary, Camambre.
Jako zlatý hřeb večera vystoupali na scénu
Paláce Akropolis ji zmínění svěží staříci U.K.
SUBS, aby všem nafintěným a načančaným neopunkerům, lačně a bezostyšně
vysávajícím kořeny stylu za mrzkými účely, ukázali, zač je toho řádně
potetovaný loket. Nasazení nadměrné věku, jízda po vlastní koleji, žádné
kostýmy, ale životní přesvědčení a image. To byla pořádná facka! A dobře tomu
tak. Punker je totiž opravdu ohrožený druh.
Plexis 15 let, Roxy 11. 8. 1999
(autorem František Kováč, převzato odtud: http://www.frantisekkovac.com/reporty/plexis110899.htm
)
Kam to ten svět jenom spěje, když se pravověrně
punková kapela rozhodne uspořádat okázalé oslavy patnáctého výročí své
existence - to je přece popření všech pravidel!, namítne silácky kdejaké méně
inteligentní individuum s obarvenou čupřinou na hlavě navlečené v
koženkové bundě propíchané zavíracími špendlíky, hrdě používající
k označení své osoby přízvisko pankáč (aniž by samozřejmě vědělo o co
přesně tady běží) a kroutíce hlavou si znechuceně odplivne. Ovšem chyba lávky
drazí pseudoideologové, teprve absolutní popření všech pravidel je ten
pravý a nefalšovaný PUNK! Proto velký výroční koncert nejlegendárnější české
punkové sebranky všech dob PLEXIS, která v těchto dnech opravdu oslavuje
neskutečných patnáct let od svého vzniku.
Čtveřici rozverných jubilantů přišla do po
střechu zaplněného pražského alternativního prostoru Roxy gratulovat přehršle
kolegů z branže a tak byly mezi ně rovným dílem (cca dvacet minut)
rozděleny zahajovací a závěrečné pasáže koncertu, jehož střed samozřejmě patřil
oslavencům. Mezi nejvýraznější hosty patřili S. P. S., jenž svůj miniset
odehráli v původní tříčlenné sestavě, E!E s nimiž celé vystoupení
odpogoval přímo na pódiu jistý neodbytný odvážlivec (po vyslechnutí jejich
verze Krylovy skladby Král a klaun ještě více obdivuji skupinu Törr za
jejich citlivou předělávku Morituri te salutant) a angličtí Vals
Basement, kteří předvedli jednu z tváří současné ostrovní punkové scény -
ledabyle zahraný britpop stříknutý hardcorem vystavěný na prapůvodních
newyorských punkových základech.
Samotní PLEXIS zahájili své celebrační hodinové
vystoupení krátce po půl desáté a nutno podotknout, že svůj slib ohledně hraní
starých pecek opravdu dodrželi. Živelná instrumentace pánů Petra Hoška (voc,
bg), Dušana Lébla (g), Zdeňka Petra (g) a Martina Švece (ds) podpořená
bouřlivými reakcemi publika – konalo se husté pogo i hojný stagediving – pak
byly vedle ne zrovna tradičního repertoáru (Nevadí, Tralala song, Špek, Už
toho mám dost, Půlnoční rebel, Magör-head, To, Televize, Útok na špicu
hitparády, Holocaust atd.) základními ingrediencemi velmi pohodové atmosféry
koncertu, který přišli zhlédnout jak zasloužilí pankáči, tak i holčičky
odkojené Lunetikem hledající s postupující pubertou to pravé životní
vzrušení.
A protože punk´s not dead, můžu vám už teď
slíbit, že v jednom z příštích pokračování monstrseriálu Bubáci,
čerti a straširybky naleznete profilový rozhovor právě s Petrem Hoškem.
RECENZE KONCERTU
"10 LET NAŠROT" V ROXY (listopad 1998)
... Plexis
přinesli starý dobrý punk rock. Jedna vypalovačka střídala druhou a Petr Hošek
se svou novou image, červeným přelivem, řádil jako tajfun a byl zkrátka k
neudržení. Plexis už dlouhá léta hrají stále stejnou punkovou písničku, což je
jeden z mnoha důvodů, proč jsou Hošek a spol. sympatičtí. Vypalovačku Televize
(například) zná dnes už každé pubescentní dítě, kterému aspoň něco říká pojem
punk. Zazněla i Jsem zhulenej a k velké radosti publika klipová novinka To,
která díky své jednoduchosti (nemyšleno v žádném případě pejorativně) a
přímočarosti rozdovádí snad i hluchého. Plexis odehráli výborný blok, což se
ovšem nedá v plné míře říct o zvuku, který místy rval nejen uši. ...
Zviditelní Plexis své nové album?
Bang! 18/94
O Plexis z knihy P. Korála Ohlasy písní těžkých:
Když v roce 1982 vysílala jistá západní
rozhlasová stanice profil punkové skupiny Buzzcocks, seděl v jednom pražském
bytě u reproduktoru také Petr Hošek. Na základě 'lásky k punku na první
poslech' začal v roce 1984 formovat Plexis, kapelu, která se od punkového hnutí
odrazila. Během jednoho roku se v ní vystřídalo na deset členů, aby v sestavě
Hošek, Sibřina, Vitáček a Bíňovec odehrála premiéru 11.srpna '84. Díky zájmu
tehdejší státní bezpečnosti vystupovala především na undergroundových akcích a
stylově se v polovině osmdesátých let dostala k neopunku. Od roku 1986
následovala vojenská pauza, po které se v Plexis sešel Hošek a Johnym Chaosem,
čímž se sound skupiny stával méně punkovým. Na bicí hrál stále Adolf Vitáček,
na basu Pavel Brož. Ten však v roce 1991 postoupil své místo Filipu Kolacímu
(ex-lzrael). To už měli na kontě album Půlnoční rebel, na němž se definitivně
loučili s punkrockovým obdobím, a hlásili se ke street rocku. Ten předvedli na
následujícím albu White Killer v roce 1992. Za bicí soupravou už seděl Jarda
Stuchlý, druhou kytaru začal obsluhovat Karel Absolon. V polovině roku odešli
Absolon i Kolací, basu převzal Josef Kutnohorský (ex-Autogen, Soda, Alarm) a
kytaru Petr Stanko, dříve působící stejně jako Stuchlý v Michael's Uncle (oba
současně hrají i v kapele Brutální chaos). Na koncertních pódiích se však
Stanko objeví až v roce '93. V devadesátém druhém roce nechyběli Plexis na
žádném významnějším festivalu.
Causa Petr Sid Hošek (&Plexis) vs. odejitý A.
Vitáček
v článku z Reflexu jsou dle A.
Vitáčka perly,
při kterých se musí člověk zamyslet, jestli čte seriózní časopis, nebo Startrek
magazín.
(povídání prošlo pouze korekturou (překlepy,
chyby))
„I po těch letech mi to docela leží
v žaludku ... Ruku na srdce – Petr je hodnej kluk, ale jeho fantazie a sny
občas nabudou do takových rozměrů, že to přesahuje rámec tolerovatelnosti.
Vlastně mi doteď nebyl Hošek schopnej povědět, že už s nima nehraju. Tenkrát mi
to řekl Petr Štěpánek, můj kamarád a spoluhráč z Orlíku a F.A.S. Já jsem tehdy
nevěděl, která bije, ale pak jsem se šel zeptat Hoška a on se nějak konkrétně
nevyjádřil, jen že jako jo.
V tom článku píše o patnácti zkouškách a dvou
koncertech. Tedy zde korekce: Zkoušky, nevím, ale vzhledem k tomu, že jsem ve
zkušebně trávil většinu času a že White killer vznikal vlastně ve třech, tedy
Johny, Filip a já, jsme ve zkušebně vymysleli skoro celou desku bez pana H.,
kterej byl někde ... (?) Takže jich muselo a bylo podstatně méně, spíš
žádná. No a koncert byl jeden. Bylo to v
zimě
Ptal jsem se ho, proč mi nezavolal, když věděl,
že jsem doma, jenže odpovědi jsem se nedočkal. Hele, patnáct minut není tolik,
aby všichni lidi utekli domů a navíc jsem zase musel všechno naložit a odvézt
do zkušebny, takže jsem viděl, že všichni lidi byli ještě vevnitř, a nic by se
nestalo, kdyby jsme začali hrát. Ale pan H. zavelel a tam už vlak dál nejel.
Navíc koncert trvá tak hodinu, což je minimálně do jedný, ale Hošek měl naspěch
už ve čtvrt na jednu, takže mi to celý nějak nesedělo. Dobrý, je to pryč ...
Pak následoval koncert v Rock café a ačkoliv
Hošek tvrdil, jak má naučené texty k novejm věcem, který pak vyšly na Killerovi
a který jsme my jako kapela měly nazkoušený bez něj, na nahrávce z toho
koncertu je místo zpěvu slyšet “oukej šajn kis folink ...“ u těch novejch
pecek, co tvrdil, že je má hotový a naučený. Ale čert to vem, to je jen tak
abyste měli představu o realitě.“
Causa Petr Sid Hošek (& Plexis)
povídání o
Plexis z magazínu Reflex v roce 1992 (díky A.
Vitáčkovi!)
z recenze
Rebelie – punk’n’oi v melodii 8/90
... Rebelii zahajuje skupina
PLEXIS svým Půlnočním rebelem. Je v něm kus staréhobigbeatu, a mohl by tedy
navnadit i "taťky", cochodili na koncerty před dvaceti lety. Deska
však pokračujepřevážně v punkovém stylu. Za nejzdařilejší skladbuPlexisu
považuji píseň Ona neví, kde musím pochválitHoškův zpěv. Ten naopak postrádám u
skupiny TŘI SESTRY, kdeslyším spíš hulákání. ...
MAGAZÍN
"MELODIE" 3/90 o monster HC-punk koncertu v Plzni (21.1.1990)
... A na závěr
legendy PLEXIS. Zruční instrumentalisté v čele s frontmanem Petrem Hoškem,
osobností nejen pěveckou. Rozmáchlý repertoár stále více koketuje s metalem,
což potvrzuje i zařazení skladby United Forces od thrashcorových S.O.D. Nelze
však pominout, že většina písní je vlastně o ničem ...
MAGAZÍN "MELODIE" (1/90) o
Punkedenu (Praha - Žofín 6.10.1989)
... PLEXIS (s alternujícím zpěvákem P.Hoškem -
bgt u Majklova strýčka) předvedl strhující odvaz. Jejich neopunk, odkojený
Exploited a G.B.H., je styl dnes už ne zrovna objevný, nicméně díky nasazení
Plexis potvrdil životnost své muziky. ...
"ROCKNOVINY"
10/89 o Punkedenu (Praha - Žofín)
... Jako pátí zahráli MAJKLŮV STRÝČEK (Michael
s Uncle) bez Karla Jančáka, zato posíleni o J.Jukla a P.Hoška z Plexis. Jako
první se výrazně odlišovali od zatím uniformního stylu předtím vystupujících kapel.
Muzikanti totiž disponují se hranými vícehlasy, místy téměř industriálním,
místy zase psychedelickým soundem. Jejich strhující výkon podpořila ještě
divoká pódiová show. O výrazné individualitě Amrita Sena ani nemluvím. ... Diváci (a já také) se těšili na jednu z
legend PLEXIS. Nemá cenu se šířeji rozepisovat o tomto vystoupení. Bylo stejně
perfektní, jako při oslavě 5. výročí jejich vzniku. Nutno jen dodat, že P.Hošek
patří dnes již neodmyslitelně k opravdovým organizátorům a propagátorům tohoto
životního i hudebního stylu. ...